KÆRE GAMLE OG NYE ELEVER PÅ KASTALI’A

aug 27, 2024

Velkommen til Kastali’a, sæson 41. Hvor er det skønt at se dig – igen…. Specielt hjertelig velkommen til 18 nye skønne elever og deres forældre – og velkommen tilbage til 7 elever der har haft orlov. Til nye forældre og elever, tjek vores hjemmeside: teaterskolenkastalia.dk, her kan du finde svar på mange spørgsmål. Men spørg endelig, hvis der er noget, du er i tvivl om.

Vi er i denne enogfyrretyvende sæson 82 skønne elever, 6 energiske undervisere fordelt på 7 hold, en energisk praktisk praktiker og en behagelig administrativ engel.

Alle elever er fordelt på 7 hold. I kan nok tro vi voxne er blevet gode til puslespil. Alle elever er nu fordelt med nye udfordringer, enten i form af ny dag, ny underviser eller nye teaterkammerater. Glæd dig, det gør vi.

Det er altså nogle ualmindelige fantastiske hold vi har lavet.

Tekstboks: GHOSTWALK
Fredag den 4. oktober fejrer vi Kastali’as 20 års jubilæum med GHOST WALK for nuværende og tidligere elever. Der kommer mere information og tilmelding senere.
Men sæt allerede x nu i kalenderen – det bliver vildt – det bliver uhyggeligt hyggeligt – det bliver fedt – det bliver godt.

OBS! Det er meget vigtigt, at du kommer til teater hver gang.

Du mister for meget ved fravær og dine teatervenner mangler dig. Du SKAL huske at melde afbud, hvis du er syg til din underviser eller til teaterskolens telefon 28 83 23 42!!! Undskyldninger som lektier (dem kan man godt lave i god tid), opvask (tilbyd at tage den alle de andre dage i ugen), tantes fødselsdag (hun må fejres en anden dag) og andre mærkværdigheder gælder ikke.

HUSK! Du kan holde dig opdateret på hjemmesiden under ’Aktuelt’ og på teaterskolens facebookgruppe ’Teaterskolen Kastali’a’. Specielt i facebookgruppen dukker der div. teater- og filmtilbud op. Forældre er også meget velkomne i facebookgruppen. Vi har også en åben-for-alle-facebook: Teaterskolen Kastali’a, Underværket

Mange hilsner og kram TEATERSKOLEN KASTALI’A

Jan, Laust, Værum, Broman, Sara, Lasse, Diana & Lisbeth